Uudised

Hotelliklientide turvalisuse tagamine külastuse jooksul

Loe lähemalt, mida teeme, et tunneksid end Kalev Spa’d külastades hästi ja turvaliselt.

  • Hotell järgib kõiki Terviseameti nõudeid ja soovitusi seoses Covid-19 levikuga
  • Kõik meie töötajad desinfitseerivad ja puhastavad pidevalt käsi ning hoiavad distantsi teiste inimestega s.h ka kolleegide ning külastajatega
  • Palume järgida Eestis kehtivat 2+2 reeglit ning hoida distantsi teiste külastajate ja töötajatega
  • Kõiki üldkasutatavaid pindu puhastatakse regulaarselt
  • Avalikes ruumides on klientidele saadaval desinfitseerimisvahendid käte puhastamiseks
  • Vastuvõtuadministraatorit ja klienti eraldab lisaks letile kaitseklaas ning teenindaja teenindab ühte külalist korraga
  • Külastajad majutatakse kindlatele korrustele ning üle ühe toa
  • Peale külaliste lahkumist tuba koristatakse, tuulutatakse ja desinfitseeritakse ning uus klient majutatakse tuppa alles kolme ööpäeva (72 tunni) möödumisel
  • Päevakoristust kliendi hotellis viibimise perioodil ei teostata
  • Prügikasti tühjendamise soovi korral tuleb jätta see ukse taha, mille järel toateenija selle ka tühjendab. Rätikute vahetuse soovist andke julgelt teada vastuvõttu
  • Võimalusel kasutage lifti asemel korruste vaheliseks liikumiseks treppe
  • Palume oma klientidel jälgida oma tervist - haigestunud külastajaid meie hotell ei teeninda
  • Hommikusöökide serveerimisel pakume mitut võimalust:

-serveeritakse ettetellimisel kindlaks kellaajaks restoranis Allee sees või terrassil

-kohapeal A’ la carte-na

-tuuakse pakendatuna kliendile ukse taha

-pakitakse hotellist kaasavõtuks paberkotti

-saab tellida ka romantilise room service variandina (rakendub toateeninduse tasu)

 

Kalev Spa uudised ja parimad pakkumised Sinu postkastis!