Ava menüü

Treeningute tutvustus

Treeningud

Lihastreeningule suunatud treeningud (tunniplaanis märgitud punasega)

aitavad vormida keha ja tugevdada lihaseid.

BODYPUMP® 

See tempoka muusika saatel toimuv lihasvastupidavuse treening kuulub Les Mills kontsepttundide hulka ning on hetkel üks populaarsemaid trennistiile kogu maailmas. Kontsepttreening tähendab, et treeningu sisu ja muusika on treeneri jaoks terve treeningu ulatuses paika pandud. Abivahendina kasutatakse spetsiaalseid kettaid ja kange, mille raskuse saab igaüks vastavalt oma treenituse tasemele ise valida. Algajatel soovitame kindlasti enne trenni algust konsulteerida treeneriga!

Tunnis sooritatakse tõhusaid jõuharjutusi nagu näiteks kükid, väljaasted, kätekõverdused. Fookuses on suur korduste arv. Regulaarselt raskusi suurendades areneb keha ja lihaskond järjest tugevamaks.

BodyToning

Rahulikus tempos vaheldusrikas lihastreening tõstab lihastoonust ja parandab kogu keha vormi. Tunnis kasutatakse erinevaid abivahendeid nagu stepipingid, hantlid, fitpallid, bosu-pallid, kummilindid ja kangid. BodyToning on jõukohane treening igaühele.

Abs&Bums

See on treening kõige problemaatilisematele piirkondadele: kõhu-, selja-, reie- ja tuharalihastele. Kõht/Selg/Tuhar treeninguid viiakse läbi nii rühmatreeningute stuudios kui ka jõusaalis. Mõlemal juhul keskendutakse tugevale lihastrennile nii oma keharaskuse kui ka abivahenditega. Jõusaali KST treeningul on grupp väiksem, lähenemine personaalsem ning treeningus ei kasutata taustmuusikat.

 Võimalik on valida 45 ja 55 min trenni vahel ning see sobib igal tasemel harrastajatele.

Abs 30

30 minutiline intensiivne treeningtund kõhu- ja seljalihastele. Tund sobib hästi nii enne kui  pärast teist treeningut, nii meestele kui naistele, nii ujujale kui jõusaalis treenijale.

Ringtreening

Ringtrenn toimub jõusaalis väikesele grupile inimestele (maksimaalselt 12 osalejat). Tänu sellele jõuab treener osalejatega personaalsemalt tegeleda ja harjutuste õiget sooritustehnikat jälgida. Trennis tehakse erineva raskusastme ja intensiivsusega harjutusi, arendades nii vastupidavust kui ka lihasjõudu. Rakendatakse eri tehnikaid ja kasutatakse mitmesuguseid abivahendeid (hantlid, topispallid, hüppekastid, kummilindid, kiirusredel jmt). Iga harjutust tehakse kindla aja vältel (40-60 sekundit) ja treeneri märguande peale liigutakse edasi järgmise harjutuse juurde. Ühes treeningus läbitakse „ring“ ehk kõik harjutused kaks-kolm korda.  Ringtreening pakub väljakutset ka kogenud sportijale, kuid samas on jõukohane ka algajale, sest ebasobiva harjutuse saab vajaduse korral sobivamaga asendada. Treeningul ei kasutata taustamuusikat ega mikrofoni.

Kombineeritud / aeroobsed treeningud (tunniplaanis märgitud kollasega)

arendavad vastupidavust ja põletavad ohtralt kaloreid;

HIIT

Kõrge intensiivsusega intervalltreening, kus saab treenida täisvõimsusega ning panna oma vastupidavus korralikult proovile!Tund algab soojendusega, mis tõstab pulssi ja valmistab keha trenniks ette. Edasine treening koosneb intervallidest, kus vahelduvad intensiivsed ja tõhusad aeroobsed harjutused (jooks, hüpped, tõuked jms) rahulikumate, kuid pingutust nõudvate jõuharjutustega. Trenn on kergesti jälgitav ning treener näitab ette nii lihtsamaid kui raskemaid harjutuste versioone. Korraliku pingutuse korral võib HIIT treeningus põletada kuni 700 kcal! Treening eeldab head vastupidavust ja sportlikku vormi. Vastunäidustused: südamehaigused, selja/põlve traumad, rasedus, kõrge vererõhk.

Fatburner

Liikuv aeroobne treening, mille eesmärgiks on läbi pideva liikumise hoida pulss rasvapõletustsoonis. Tunnis vahelduvad lihtsad sammukombinatsioonid lihastreeninguga, abivahenditena kasutatakse stepipinki ja hantleid. Trenn on jõukohane kõigile ja sobib hästi kaalust alla võtmiseks.

JumpingFit

Intensiivne ja lõbus trenn, kus saab end välja elada kaasakiskuva muusika saatel. Treening  toimub spetsiaalselt välja töötatud Jumping® PROFI batuutidel. Trenni esimeses pooles tehakse erineva kiiruse ja tehnikaga hüppamisharjutusi, tunni lõpus ka jõuharjutusi. Jumping on kolm korda efektiivsem kui jooksmine ja tugevdab kogu keha lihaskonda. See on tingitud pidevatest gravitatsioonilistest muutustest, mis hõlmavad enam kui 400 lihase pingutust ja lõdvestust samal ajal. JumpingFit trenni ootame ka lapsi alates 12. eluaastast. Treening ei sobi rasedatele, selja- ja põlvevigastuste ning liigeseprobleemide korral. Jumpingu trenn kestab 45 minutit ja toimub spordijalanõudes.

Body & Mind treeningud (tunniplaanis märgitud halliga)

aitavad lõdvestuda, arendavad painduvust ja parandavad rühti

BODYBALANCE® 

Les Mills kontsepttreening BODYBALANCE® on harmooniline ühendus joogast, Tai chi-st ja Pilatesest. Treening parandab painduvust ja tasakaalu, arendab keskendumisvõimet, tugevdab lihaseid ning aitab lõdvestuda. Treeningu käigus saavad suurima koormuse kõhu-, selja- ja jalalihased.

BodyBalance trennis on muusikal oluline osa. Iga lugu on valitud vastavalt harjutuse iseloomule ja eesmärgile. Tund lõpeb 6-10-minutilise lõdvestuse ja meditatsiooniga.

Tund sobib igal tasemel treenijale ning toimub paljajalu või sokkides.

BodyART

Funktsionaalne keha & meele treening, kus harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest võitluskunstidest kui ka tavapärastest jõuharjutustest. Kui tavapärane jõutreening keskendub pigem igale lihasgrupile eraldi, siis bodyART treeningus käsitletakse inimest kui funktsionaalset üksust, kus kogu keha treenivad harjutused on kombineeritud klassikaliste hingamistehnikatega ühtseks tervikuks. Treening on füüsiliselt väljakutsuv ja sobib pigem edasijõudnud treenijale. Tund toimub paljajalu või sokkides.

Vinyasa jooga 

Jõuline joogatreening, mida iseloomustab teadlik hingamine ning katkematus voos liikumine ühest asendist teise. Rõhk on keha liikuvuse parandamisel, lihaste tugevdamisel, koordinatsioonil ning keha-meele koostööl. Vinyasa jooga ei sea reegleid ega pane piiranguid, iga tund on õpetaja looming ja kummardus õpilaste ees. Tund sobib kõigile, nii alustajale kui kogenud joogaharrastajale, kuna eesmärk on individuaalne lähenemine vastavalt osaleja taseme järgi.

Seljajooga

Seljaooga tund on mõeldud kõigile, kes soovivad ennetada või vähendada seljavalusid, parandada lülisamba liikuvust ning tugevdada seljalihaseid. Treening põhineb õigetel jõu- ja venitusharjutustel  ning õigel hingamisel. Regulaarsel treenimisel aitab tund seljavaludest vabaneda.

Treening toimub paljajalu või sokkides.

Pilates

Treeningsüsteem, mis on oma nime saanud looja Joseph H. Pilatese järgi. Pilatese süsteemi põhieesmärgiks on kerelihaste tugevdamine läbi lülisamba stabiliseerimise ning selle abil füüsilise ja vaimse tasakaalu saavutamine.  Pilatese süsteem haarab tervet keha ja vaimu, liigub lihtsamatelt harjutustelt keerukamatele, asetades rõhu treeningprotsessile ning harjutuse kogemusele. Treeningu käigus sooritatakse harjutused kindlas järjekorras, uusi harjutusi lisatakse alles siis, kui keha on selleks valmis  Suurt tähelepanu pööratakse lühikeste lihaste pikendamisele ja nõrkade lihaste tugevdamisele. Oluline on ka õige hingamine. Eesmärk: liikumise kvaliteedi parandamine ja vaimne lõõgastumine. Treening toimub paljajalu või sokkides

EnergyFlow

EnergyFlow on kombineeritud süsteem, millesse kuuluvad Hiina traditsioonilise võimlemse, jooga, shindo ja fitness-i harjutused.

Tunnis sooritatakse mantrate, aafrika trummimuusika ja teiste energeetiliselt laadivate muusikastiilide saatel väga lihtsaid tasakaalu, jõu ja venitusharjutusi, mis tõstavad energiataset ning tekitavad kehas ja meeltes magususe tunde. Lisaks veel hääleharjutused, mis vabastavad kehast ja meeltest pinged ning mille tulemusena saavad osalejad võimsa energialaengu.

EnergyFlow treening on sobilik algajatele ja edasijõudnutele, naistele ja meestele.Tunnis osalemine toimub paljajalu või sokkides

Rühmatreeningud vees (tunniplaanis on märgitud helesinisega)

vähendavad lihaspingeid, kiirendavad ainevahetust ja parandavad aeroobset võimekust

VESIAEROOBIKA TREENINGUD 

Meie spordiklubi treeningplaanis on mitmeid erinevat stiili veetreeninguid. Enamus neist toimuvad väikeses treeningbasseinis, kus vesi on rinnuni.

Vesi pakub leevendust paljude  tervisehädade korral nagu seljavalud, lihaspinged ja traumajärgsed seisundid.Vesivõimlemine arendab liigeste liikuvust, tugevdab südant, kulutab palju energiat, seega vähendab kehakaalu, karastab ja annab hea tuju kogu päevaks.

Vees liigutades mõjuvad kehale veetakistus ning liikumisel tekkinud pöörised, mistõttu saavad kõik lihasgrupid vajaliku treeningkoormuse ning massaaži. Harjutusi saab tõhustada spetsiaalsete vees kasutatavate vahenditega nagu hantlid, nuudlid, kummid, ujumislauad ja kindad.  

Vesiaeroobika treeningud  sobivad ka neile, kes ujuda ei oska, kuid eriti peaksid nautima seda ülekaalulised ning liigeseprobleemidega inimesed, sest kaelani vees olles on 90 protsenti kehakaalust kadunud.

Eelkõige on ala ohutu, sest puudub traumade ja vigastuste oht.  Veetreeningul on imepärane toime kehale ja vaimule, mis laeb positiivse energiaga ning on suurepärane stressimaandaja. 

SuppamaHIIT

SuppamaHIIT on lõbus, kuid samas kõrge intensiivsusega kogu keha treening basseinis asuvatel laudadel ehk Fitmattidel. Treening parandab lihasvastupidavust ja -jõudu, arendab koordinatsiooni ja tasakaalutunnetust ning põletab efektiivselt kaloreid. SuppamaHIIT trenn toimub kaasakiskuva muusika saatel ja kestab 45 minutit. Trenn on lõbus ja vaheldusrikas, pakub väljakutseid ja annab hea koormuse. Ujumisoskus on vajalik, sest vette kukkumine on üks osa sellest tunnist. Kuivaks jäämine õnnestub ainult neil, kes trenni korralikult kaasa ei tee! 

Trenni võib tulla nii ujumisriietes kui ka lühikeste ja mugavate trenniriietega, mis võivad märjaks saada. 

SuppamaHIIT treening toimub 50 m basseini madalamas osas ja trennis võivad osaleda ka hea ujumisoskusega lapsed alates 12. eluaastast koos vanemaga. Peale trenni on võimalus aega veeta veekeskuses!

 

 

AquaAerobic

Klassikaline vesiaeroobikatund, kus kasutatakse mitmesuguseid rütmilisi liigutusi ja sammukombinatsioone. Kasutades abivahendeid (nuudlid, pallid, hantlid, tuubid jms), suurendatakse lihaskoormust vastupidavuse ja jõu arendamiseks.

AquaTone

Tõhus lihastreening vees, kus kasutatakse erinevaid abivahendeid, mis annavad lihastele koormust ja aitavad tunnetada veetakistust ilma liigeseid koormamata.

Vesivõimlemine

Rahulikus tempos tund, mis sobib ka vanemaealistele. Tunnis tehakse rohkem harjutusi rühi parandamiseks ja lihaste tugevdamiseks. Harjutuste hõlbustamiseks ja tõhusamaks muutmiseks kasutatakse erinevaid abivahendeid.

AquaIntervall

Vesiaeroobikatreening, kus kõrge intensiivsusega harjutused vahelduvad vähem intensiivsetega (taastumine). Intervallide koormus, kestvus ja tihedus on kontrollitud treeneri poolt. Pingutus + taastumine = 1 intervalli tsükkel. Hea vastupidavustreening vees.

AquaPump

Jõu- ja lihastreening vees, kus töötatakse läbi kõik suuremad lihasgrupid. Abivahendina kasutatakse spetsiaalseid veehantleid ja jalaraskusi. Üks programm kestab 3 kuud, seejärel harjutused muutuvad.

AquaBox

Intensiivne vesiaeroobikatund, kus õpetatakse erinevaid käte- ja jalalööke ning ehitatakse üles sammukombinatsioone. Suurema koormuse saavad ülakehalihased. Treeningvahendina kasutatakse spetsiaalseid kindaid.

AquaHIIT

Võimas kardiotrenn vees, kus tuleb anda endast maksimum. Sarnaselt intervalltreeningule vahelduvad siin intensiivsed ja vähemintensiivsed harjutused, vastavalt 40/20, 30/15, 20/10 sekundit. AquaHIIT on intensiivne kaloripõletaja, mis eeldab head aeroobset vastupidavust ning sportlikku treenitust. Sobib pigem edasijõudnud treenijale.

Gymstick H2O

Lihastreeningule suunatud tund, spetsiaalselt vees treenimiseks mõeldud Gymstick´iga.  

Tund koosneb harjutuste triodest, kus iga trio keskendub erinevale lihasgrupile. Liigutakse kergemast raskemate liigutuste poole ja tunnis treenitakse läbi kõik tähtsamad lihasgrupid.

Gymstick treeningus ei ole keerulisi sammukombinatsioone ja tund on sobiv igal tasemel treenijale, nii naistele kui meestele. Aqua Gymstick´e on kahte värvi: roheline – kerge ja sinine- keskmise raskusega.  NB! Tunnis on soovitavad spetsiaalsed veejalanõud.

AquaSpinning

Aquaspinning on emotsionaalne ja lõbus trenn, mis kujutab endast rinnuni vees jalgrattaga väntamist. Spetsiaalselt veekeskkonnas treenimiseks mõeldud Hydrospinningu rattal on  neli jalga, millega vesiratas tugevalt basseinipõhja toetub ning ratast vändatakse vee all.

Vesispinning võimaldab imiteerida nii mäkketõusu, rahulikku maanteesõitu, kui vahelduval maastikul sõitu. Muusika rütm määrab tempo ning vastavalt sellele tuleb "spurt" või "rahulik allatuult sõit". Lisaks pidevale jalgade tööle saab koormust ka ülakeha, selleks kasutatakse erinevaid käte liikumisi. Et jalad pedaalidelt maha ei libiseks, soovitame kasutada spetsiaalseid  veejalanõusid ning jalad kinnitatakse rihmadega pedaalide külge. Treeningu koormust saab ise muuta, reguleerides enne treeningut vesiratta takistused eri väntamistugevustele.
Vesispinning on suurepärane vahend aeroobse vastupidavuse suurendamiseks, lihasjõu arendamiseks, südameveresoonkonna tugevdamiseks, üldfüüsiliseks koormustreeninguks ning kehakaalu langetamiseks. Ala sobib kõigile - eakatele, naistele ja meestele, algajatele ja edasijõudnutele.
Palume Aquaspinningusse tulla 10 minutit varem kohale, et treener jõuaks seletada, kuidas ratas enda jaoks sobivalt ette valmistada ning vette paigutada.
NB! Treeningus soovitame kasutada veejalanõusid.

Ujumistrenn

Ujumistrennis harjutatakse erinevate ujumisstiilide tehnikaid, õpitakse vettehüppeid ning pöördeid, avavees ujumist ja orienteerumist. Tunni sisu on iga kord erinev ja tund sobib harrastajale, kes oskab vabalt selili ja/või rinnuli ujuda. Treening toimub 50 m basseinis ning peale tundi on võimalik aega veeta veekeskuses. Varustusest on kohustuslikud ujumisprillid, ujumsmüts on soovitatav, kuid kohustuslik pikkade juuste korral.

Beebiootel vesiaeroobika

Treening beebiootel naistele toimub rahulikumas rütmis, mõjub lõõgastavalt ning aitab vähendada stressi.

Vesivõimlemine parandab raseduse ajal liigeste liikuvust ning hingamiselundite ja südame-veresoonkonna seisundit. Horisontaalne asend kergendab südame tööd ning raskusjõu mõju vähenemise tulemusena tunneb naine end kergemana. Vesi masseerib keha, ergutades nii vereringet, intensiivistab hingamist ja kiirendab ainevahetust. Selle tulemusena paraneb loote toitainete ja hapnikuga varustatus.

 

Kalev Spa uudised ja parimad pakkumised Sinu postkastis!