Treeningute tutvustus

Treeningud

Kombineeritud / aeroobsed treeningud (tunniplaanis märgitud kollasega)

arendavad vastupidavust ja põletavad ohtralt kaloreid;

PowerBox

Mõnusat väljakutset pakkuv vastupidavustreening, mis sobib nii meestele kui naistele!

Treening algab soojendusega. Õpitakse/imiteeritakse võitluskunstide käe- ja jalalööke.Tehakse lihtsaid kombinatsioone.Tunni teises pooles on põhirõhk "strateegilistel " piirkondadel. Lõpuosas venitused enim kurnatud lihasgruppidele. Treeningus on lisaks vastupidavuse arendamisele suur rõhk ka kerelihaste treenimisel - poksimine eeldab tugevat kerelihaste tööd, kuna löögi jõud peab tulema kogu kehast, mitte pelgalt käte või jalgade liigutamisest. Selle õppimiseks ongi tunnis oluline rõhk õige löögitehnika õppimisel.Tunnis areneb tasakaal ja koordinatsioon, märkamatult kaovad kalorid ja tunni lõpuks on kadunud igasugune stress.

Lihastreeningule suunatud treeningud (tunniplaanis märgitud punasega)

aitavad vormida keha ja tugevdada lihaseid.

Toning

Tempoka muusika saatel toimuv vaheldusrikas lihastreening tõstab lihastoonust ja parandab kogu keha vormi. Tunnis kasutatakse erinevaid abivahendeid nagu stepipingid, hantlid, fitpallid, bosu-pallid ja kummilindid, mille abil treenitakse läbi kõik suuremad lihasgrupid. BodyToning tundi palume tulla treeningtossudes. Toning on jõukohane treening igaühele, sest treeningvahendite raskuse saab valida oma võimetele vastava.

PowerPump

PowerPump on hoogsa muusikaga lihasvastupidavuse treening, kus sooritatakse tõhusaid jõuharjutusi. Tunnis kasutatakse erinevaid raskuseid (kang, kettad, hantlid, lindid), seega saab igaüks just endale sobiva koormusega treenida. Väga ideaalne kogu keha vormimiseks. Treening tõstab kiiresti lihastoonust ja vähendab rasvaprotsenti. Sobilik ka algajatele ning nii meestele kui naistele! Tule kindlasti ja proovi ise järgi!

Kõht/Selg/Tuhar

Selles treeningus saad maha raputada üleliigsed kilod, mis on kogunenud vöökohta ja trimmida pringimaks oma tuharalihaseid!

Treening on keskmise intensiivsusega, kestab 45 min ja sobib igal tasemel harrastajatele. Ilusa ilma korral toimub treening vabas õhus - Päikeseterrassil - pane jalga treeningtossud ja selga mugavad riided, mis võimaldavad vabalt liikuda. Lisaks heale tujule võta kindlasti kaasa ka veepudel!

Ringtreening

Ringtrenn toimub jõusaalis väikesele grupile inimestele (maksimaalselt 12 osalejat). Tänu sellele jõuab treener osalejatega personaalsemalt tegeleda ja harjutuste õiget sooritustehnikat jälgida. Trennis tehakse erineva raskusastme ja intensiivsusega harjutusi, arendades nii vastupidavust kui ka lihasjõudu. Rakendatakse eri tehnikaid ja kasutatakse mitmesuguseid abivahendeid (hantlid, topispallid, hüppekastid, kummilindid, kiirusredel jmt). Iga harjutust tehakse kindla aja vältel (40-60 sekundit) ja treeneri märguande peale liigutakse edasi järgmise harjutuse juurde. Ühes treeningus läbitakse „ring“ ehk kõik harjutused kaks-kolm korda.  Ringtreening pakub väljakutset ka kogenud sportijale, kuid samas on jõukohane ka algajale, sest ebasobiva harjutuse saab vajaduse korral sobivamaga asendada. Treeningul ei kasutata taustamuusikat ega mikrofoni.

Vaata tunniplaani

Body & Mind treeningud (tunniplaanis märgitud halliga)

aitavad lõdvestuda, arendavad painduvust ja parandavad rühti

Õhtujooga

Õhtujooga baseerub Hatha joogal, kus tehakse erinevaid dünaamilisi ja staatilisi asendeid, venitusi ja lõdvestusi ning kus hingamine toetab praktikat. Tund lõpeb pehmete Yin yoga asenditega, mis rahustavad keha ja meele pikast päevast. Tund on jõukohane kõigile, vanus ja painduvus ei ole määravad, sest igaühel on võimalus treenida oma võimetele vastavalt.

Seljajooga

Seljaooga tund on mõeldud kõigile, kes soovivad ennetada või vähendada seljavalusid, parandada lülisamba liikuvust ning tugevdada seljalihaseid. Treening põhineb õigetel jõu- ja venitusharjutustel  ning õigel hingamisel. Regulaarsel treenimisel aitab tund seljavaludest vabaneda.

Treening toimub paljajalu või sokkides.

Pilates-Yoga

Pilates-Yoga puhul on tegemist kombineeritud treeninguga, mis sisaldab nii pilatese kontrollitud harjutusi, kui ka jooga asendeid. Tunnis keskendutakse venitustele ja kerelihaste tugevdamisele. Enamjaolt sooritatakse harjutusi matil istudes või pikali olles. Pilatese ja jooga kombineeritud harjutused annavad kehale suurema paindlikuse, stabiilsuse ja tasakaalu. Võid kindel olla, et harjutused tugevdavad sinu lihaseid, sidemeid, kõõluseid ja liigeseid ning leevendavad nende pinget. Treening sobib kõigile, olenemata vanusest. Seega kui tahad hoida liigeseid võimalikult kaua vormis, tasub regulaarselt treenima hakata. Ootame tundi nii pilatese, kui ka jooga huvilisi.

PowerYoga

Power Yoga on jõuline, fitness-põhine Vinyasa-stiilis jooga. Tunnis praktiseerime erinevaid joogaasendeid, tehes palju korduseid ja seeriaid. Iga tund on omanäoline, eriline rõhk on süvalihaste tugevdamisel. Pöörame tähelepanu kõikidele suurematele lihasgruppidele (sh käte jõud) - selg, kõht, tuhar ja jalad. Võid kindel olla, et leiad sisemise rahu, tasakaalu ja lõdvestuse läbi füüsiline pingutuse. Tund sobib neile, kes tunnevad mõnu tugevast pingutusest ning soovivad kasvatada lihasjõudu.

Ashatanga-Vinyasa jooga

Ashtanga-Vinyasa jooga tund sobib kõigile, omamata eelnevat kokkupuudet joogaga, kuna igal asendil on alati ka lihtsam variant. Regulaarne praktika aitab suurendada lihastoonust, arendada painduvust ja tasakaalu. Tunnis õpitakse spetsiaalset Uyyaji hingamistehnikat, mis tekitab kehasse soojust ja aitab seeläbi vabaneda toksiinidest.

Shindō  venitused

Shindō on Jaapanist pärit massaaži, venitus- ja lõõgastusharjutuste süsteem, kus kohtuvad vana idamaine tarkus ja uuemad teadmised inimese anatoomiast ning füsioloogiast. Shindō venituste abil avatakse ja hoitakse meridiaanid ehk energiakanalid avatuna, mille tulemusena keha vedelike ja energiate voolamine paraneb ning organism suudab paremini endast väljutada mürke ja toksilisi aineid, mis on mitmete haiguste põhjuseks. Väsimus ning pingeline töö ja sellest tingitud muretsemine, nõrgad lihased ning sellest tekkinud selja- ja õlavöötmevalud ning ka keskendumishäired - Shindō venitusi regulaarselt tehes on võimalik kõigi nende probleemidega toime tulla.

Vaata tunniplaani

Rühmatreeningud vees (tunniplaanis on märgitud helesinisega)

vähendavad lihaspingeid, kiirendavad ainevahetust ja parandavad aeroobset võimekust

VESIAEROOBIKA TREENINGUD 

Meie spordiklubi treeningplaanis on mitmeid erinevat stiili veetreeninguid. Enamus neist toimuvad väikeses treeningbasseinis, kus vesi on rinnuni.

Vesi pakub leevendust paljude  tervisehädade korral nagu seljavalud, lihaspinged ja traumajärgsed seisundid.Vesivõimlemine arendab liigeste liikuvust, tugevdab südant, kulutab palju energiat, seega vähendab kehakaalu, karastab ja annab hea tuju kogu päevaks.

Vees liigutades mõjuvad kehale veetakistus ning liikumisel tekkinud pöörised, mistõttu saavad kõik lihasgrupid vajaliku treeningkoormuse ning massaaži. Harjutusi saab tõhustada spetsiaalsete vees kasutatavate vahenditega nagu hantlid, nuudlid, kummid, ujumislauad ja kindad.  

Vesiaeroobika treeningud  sobivad ka neile, kes ujuda ei oska, kuid eriti peaksid nautima seda ülekaalulised ning liigeseprobleemidega inimesed, sest kaelani vees olles on 90 protsenti kehakaalust kadunud.

Eelkõige on ala ohutu, sest puudub traumade ja vigastuste oht.  Veetreeningul on imepärane toime kehale ja vaimule, mis laeb positiivse energiaga ning on suurepärane stressimaandaja. 

AquaAerobic

Klassikaline vesiaeroobikatund, kus kasutatakse mitmesuguseid rütmilisi liigutusi ja sammukombinatsioone. Kasutades abivahendeid (nuudlid, pallid, hantlid, tuubid jms), suurendatakse lihaskoormust vastupidavuse ja jõu arendamiseks.

AquaTone

Tõhus lihastreening vees, kus kasutatakse erinevaid abivahendeid, mis annavad lihastele koormust ja aitavad tunnetada veetakistust ilma liigeseid koormamata.

Vesivõimlemine

Rahulikus tempos tund, mis sobib ka vanemaealistele ning lapseootel naistele. Tunnis tehakse rohkem harjutusi rühi parandamiseks ja lihaste tugevdamiseks. Harjutuste hõlbustamiseks ja tõhusamaks muutmiseks kasutatakse erinevaid abivahendeid.

UUS! Aqua Jumping

Aqua Jumping on ülilõbus ja samas tõhus treening kiireks kaalukaotuseks ning keha vormi saamiseks! Ära muretse, see ei ole seotud keerukate koreograafiliste sammudega ning sobib absoluutselt kõigile. Treening toetab rasvade kiiret põletamist, mida viiakse läbi spetsiaalselt treeningu tarbeks välja töötatud Jumping® batuutidel vees. See on intensiivne (3 korda intensiivsem kui jooksmine), kuid samas väga lõbus trenn. AquaJumping on kombinatsioon aeglastest ja kiiretest hüpetest, dünaamilisest kiirus- ja jõuspordi elementidest. Pidevad gravitatsioonilised muutused ning harjutuste mitmekesisus tingivad selle, et korraga on töös enam kui 400 lihast. Tunnis tehakse ka jõuharjutusi. Tund lõppeb mõnusa lõdvestuse ja venitustega.

Vees treenimine parandab aeroobset vastupidavust, treenib süvalihaseid, parandab koordinatsiooni ja tasakaalu. Samuti säästab liigeseid suurest koormusest, parandab vereringet, stimuleerib lümfisüsteemi, aitab ennetada osteoporoosi, kiirendab ainevahetust, vähendab stressi, kehakaalu ja stressitaset.

AquaPump

Jõu- ja lihastreening vees, kus töötatakse läbi kõik suuremad lihasgrupid. Abivahendina kasutatakse spetsiaalseid veehantleid ja jalaraskusi. Üks programm kestab 3 kuud, seejärel harjutused muutuvad.

AquaBox

Intensiivne vesiaeroobikatund, kus õpetatakse erinevaid käte- ja jalalööke ning ehitatakse üles sammukombinatsioone. Suurema koormuse saavad ülakehalihased. Treeningvahendina kasutatakse spetsiaalseid kindaid.

AquaHIIT

Võimas kardiotrenn vees, kus tuleb anda endast maksimum. Sarnaselt intervalltreeningule vahelduvad siin intensiivsed ja vähemintensiivsed harjutused, vastavalt 40/20, 30/15, 20/10 sekundit. AquaHIIT on intensiivne kaloripõletaja, mis eeldab head aeroobset vastupidavust ning sportlikku treenitust. Sobib pigem edasijõudnud treenijale.

AquaMix

AquaMix on meeleolukas ja vaheldusrikas treening, kus miksitakse erinevaid vesiaeroobikastiile. Treening võib olla iga kord erinev, treenitakse nii aeroobset vastupidavust, kui lihastoonust.

AquaCircuit UUS!

Meeleolukas ringtreening erinevate vahenditega, mille eesmärk on arendada ja tugevdada lihasjõudu ning vastupidavust. Olenevalt tunni ülesehitusest kasutame vebatuude ehk jumping boarde, hantleid, poksikindaid, jalaraskusi, seinatoru jne. Aqua Circuit on üldkoormav tund, kus korraliku koormuse saab nii südameveresoonkond kui ka kõik lihasgrupid. Treeningu kestvus 50 minutit.

AquaSpinning

Aquaspinning on emotsionaalne ja lõbus trenn, mis kujutab endast rinnuni vees jalgrattaga väntamist. Spetsiaalselt veekeskkonnas treenimiseks mõeldud Hydrospinningu rattal on  neli jalga, millega vesiratas tugevalt basseinipõhja toetub ning ratast vändatakse vee all.

Vesispinning võimaldab imiteerida nii mäkketõusu, rahulikku maanteesõitu, kui vahelduval maastikul sõitu. Muusika rütm määrab tempo ning vastavalt sellele tuleb "spurt" või "rahulik allatuult sõit". Lisaks pidevale jalgade tööle saab koormust ka ülakeha, selleks kasutatakse erinevaid käte liikumisi. Et jalad pedaalidelt maha ei libiseks, soovitame kasutada spetsiaalseid  veejalanõusid ning jalad kinnitatakse rihmadega pedaalide külge. Treeningu koormust saab ise muuta, reguleerides enne treeningut vesiratta takistused eri väntamistugevustele.
Vesispinning on suurepärane vahend aeroobse vastupidavuse suurendamiseks, lihasjõu arendamiseks, südameveresoonkonna tugevdamiseks, üldfüüsiliseks koormustreeninguks ning kehakaalu langetamiseks. Ala sobib kõigile - eakatele, naistele ja meestele, algajatele ja edasijõudnutele.
Palume Aquaspinningusse tulla 10 minutit varem kohale, et treener jõuaks seletada, kuidas ratas enda jaoks sobivalt ette valmistada ning vette paigutada.
NB! Treeningus soovitame kasutada veejalanõusid.

Suppama

Suppama on lõbus, kuid samas kõrge intensiivsusega kogu keha treening basseinis asuvatel Sup-laudadel. Treening parandab lihasvastupidavust ja -jõudu, arendab koordinatsiooni ja tasakaalutunnetust ning põletab efektiivselt kaloreid. Suppama trenn toimub kaasakiskuva muusika saatel ja kestab 45 minutit. Trenn on lõbus ja vaheldusrikas, pakub väljakutseid ja annab hea koormuse. Ujumisoskus on vajalik, sest vette kukkumine on üks osa sellest tunnist. Kuivaks jäämine õnnestub ainult neil, kes trenni korralikult kaasa ei tee! 

Trenni võib tulla nii ujumisriietes kui ka lühikeste ja mugavate trenniriietega, mis võivad märjaks saada. 

Suppama treening toimub 50 m basseini madalamas osas ja trennis võivad osaleda ka hea ujumisoskusega lapsed alates 12. eluaastast koos vanemaga. Peale trenni on võimalus aega veeta veekeskuses!

Rasedate vesiaeroobika

Treening beebiootel naistele toimub rahulikumas rütmis, mõjub lõõgastavalt ning aitab vähendada stressi.

Vesivõimlemine parandab raseduse ajal liigeste liikuvust ning hingamiselundite ja südame-veresoonkonna seisundit. Horisontaalne asend kergendab südame tööd ning raskusjõu mõju vähenemise tulemusena tunneb naine end kergemana. Vesi masseerib keha, ergutades nii vereringet, intensiivistab hingamist ja kiirendab ainevahetust. Selle tulemusena paraneb loote toitainete ja hapnikuga varustatus.

Loe veetreeningu kasulikkusest beebiootuse ajal lähemalt SIIT

Ujumistrenn

Ujumistrennis harjutatakse erinevate ujumisstiilide tehnikaid, õpitakse vettehüppeid ning pöördeid, avavees ujumist ja orienteerumist. Tunni sisu on iga kord erinev ja tund sobib harrastajale, kes oskab vabalt selili ja/või rinnuli ujuda. Treening toimub 50 m basseinis ning peale tundi on võimalik aega veeta veekeskuses. Varustusest on kohustuslikud ujumisprillid, ujumsmüts on soovitatav, kuid kohustuslik pikkade juuste korral.

Vaata tunniplaani

 
1. SEPTEMBRIST - 19. JUUNINI

Sügis - kevadhooajal

E-R 06.45-22.30
L ja P 08.00-22.30

(sissepääs E-P kuni 21.00)
20. JUUNIST - 31. AUGUSTINI

Suvehooajal

E-P 08.00-22.00

(sissepääs kuni 20.30)

Tunniplaan

Vaata tunniplaanist
järgmise treeningu infot

Broneeri koht

Kalev Spa uudised ja parimad pakkumised Sinu postkastis!