Ava menüü

Treeningute tutvustus

Treeningud

Lihastreeningule suunatud treeningud (tunniplaanis märgitud punasega)

aitavad vormida keha ja tugevdada lihaseid.

Kõht/Selg/Tuhar

Selles treeningus saad maha raputada üleliigsed kilod, mis on kogunenud vöökohta ja trimmida pringimaks oma tuharalihaseid!

Treening on keskmise intensiivsusega, kestab 45 min ja sobib igal tasemel harrastajatele. Ilusa ilma korral toimub treening vabas õhus - Päikeseterrassil - pane jalga treeningtossud ja selga mugavad riided, mis võimaldavad vabalt liikuda. Lisaks heale tujule võta kindlasti kaasa ka veepudel!

Rannavorm

Rannavorm on üldfüüsiline treening kogu kehale, kuid veidi suuremat rõhku pannakse ülakeha treenimisele. Treening sobib kõigile, olenemata füüsilisest vormist ja igaüks saab endale sobiva koormuse valida. Ilusa ilma korral toimub trenn vabas õhus - pane jalga treeningtossud ja selga mugavad riided, mis võimaldavad vabalt liikuda.

Kindlasti võta kaasa ka veepudel et janu kustutada!

Ringtreening

Ringtrenn toimub jõusaalis väikesele grupile inimestele (maksimaalselt 12 osalejat). Tänu sellele jõuab treener osalejatega personaalsemalt tegeleda ja harjutuste õiget sooritustehnikat jälgida. Trennis tehakse erineva raskusastme ja intensiivsusega harjutusi, arendades nii vastupidavust kui ka lihasjõudu. Rakendatakse eri tehnikaid ja kasutatakse mitmesuguseid abivahendeid (hantlid, topispallid, hüppekastid, kummilindid, kiirusredel jmt). Iga harjutust tehakse kindla aja vältel (40-60 sekundit) ja treeneri märguande peale liigutakse edasi järgmise harjutuse juurde. Ühes treeningus läbitakse „ring“ ehk kõik harjutused kaks-kolm korda.  Ringtreening pakub väljakutset ka kogenud sportijale, kuid samas on jõukohane ka algajale, sest ebasobiva harjutuse saab vajaduse korral sobivamaga asendada. Treeningul ei kasutata taustamuusikat ega mikrofoni.

Body & Mind treeningud (tunniplaanis märgitud halliga)

aitavad lõdvestuda, arendavad painduvust ja parandavad rühti

Suvejooga

Suvejooga on rahulikus temopos treening, mis virgutab su keha ja vaimu. Sirutused, venitused ja  erinevad joogapoosid kombineerituna lihastreeninguga aitavad suurendada nii füüsilist kui vaimset tasakaalu, jõudu ja painduvust.

Tund on jõukohane ka neile, kes pole varem joogat praktiseerinud. Ilusa ilma korral toimub treening vabas õhus - Päikeseterrassil. Pane selga soojad ja mugavad riided, mis võimaldavad sul vabalt liikuda. Joogatunnid toimuvad tavaliselt paljajalu, kuid jaheda ilma puhul soovitame jalga panna soojad ja mitte libeda tallaga sokid. Võta kindlasti kaasa ka oma veepudel, et janu kustutada!

Rühmatreeningud vees (tunniplaanis on märgitud helesinisega)

vähendavad lihaspingeid, kiirendavad ainevahetust ja parandavad aeroobset võimekust

VESIAEROOBIKA TREENINGUD 

Meie spordiklubi treeningplaanis on mitmeid erinevat stiili veetreeninguid. Enamus neist toimuvad väikeses treeningbasseinis, kus vesi on rinnuni.

Vesi pakub leevendust paljude  tervisehädade korral nagu seljavalud, lihaspinged ja traumajärgsed seisundid.Vesivõimlemine arendab liigeste liikuvust, tugevdab südant, kulutab palju energiat, seega vähendab kehakaalu, karastab ja annab hea tuju kogu päevaks.

Vees liigutades mõjuvad kehale veetakistus ning liikumisel tekkinud pöörised, mistõttu saavad kõik lihasgrupid vajaliku treeningkoormuse ning massaaži. Harjutusi saab tõhustada spetsiaalsete vees kasutatavate vahenditega nagu hantlid, nuudlid, kummid, ujumislauad ja kindad.  

Vesiaeroobika treeningud  sobivad ka neile, kes ujuda ei oska, kuid eriti peaksid nautima seda ülekaalulised ning liigeseprobleemidega inimesed, sest kaelani vees olles on 90 protsenti kehakaalust kadunud.

Eelkõige on ala ohutu, sest puudub traumade ja vigastuste oht.  Veetreeningul on imepärane toime kehale ja vaimule, mis laeb positiivse energiaga ning on suurepärane stressimaandaja. 

AquaAerobic

Klassikaline vesiaeroobikatund, kus kasutatakse mitmesuguseid rütmilisi liigutusi ja sammukombinatsioone. Kasutades abivahendeid (nuudlid, pallid, hantlid, tuubid jms), suurendatakse lihaskoormust vastupidavuse ja jõu arendamiseks.

AquaTone

Tõhus lihastreening vees, kus kasutatakse erinevaid abivahendeid, mis annavad lihastele koormust ja aitavad tunnetada veetakistust ilma liigeseid koormamata.

Vesivõimlemine

Rahulikus tempos tund, mis sobib ka vanemaealistele ning lapseootel naistele. Tunnis tehakse rohkem harjutusi rühi parandamiseks ja lihaste tugevdamiseks. Harjutuste hõlbustamiseks ja tõhusamaks muutmiseks kasutatakse erinevaid abivahendeid.

AquaPump

Jõu- ja lihastreening vees, kus töötatakse läbi kõik suuremad lihasgrupid. Abivahendina kasutatakse spetsiaalseid veehantleid ja jalaraskusi. Üks programm kestab 3 kuud, seejärel harjutused muutuvad.

AquaBox

Intensiivne vesiaeroobikatund, kus õpetatakse erinevaid käte- ja jalalööke ning ehitatakse üles sammukombinatsioone. Suurema koormuse saavad ülakehalihased. Treeningvahendina kasutatakse spetsiaalseid kindaid.

AquaMix

AquaMix on meeleolukas ja vaheldusrikas treening, kus miksitakse erinevaid vesiaeroobikastiile. Treening võib olla iga kord erinev, treenitakse nii aeroobset vastupidavust, kui lihastoonust.

SuppamaHIIT

SuppamaHIIT on lõbus, kuid samas kõrge intensiivsusega kogu keha treening basseinis asuvatel Sup-laudadel. Treening parandab lihasvastupidavust ja -jõudu, arendab koordinatsiooni ja tasakaalutunnetust ning põletab efektiivselt kaloreid. SuppamaHIIT trenn toimub kaasakiskuva muusika saatel ja kestab 45 minutit. Trenn on lõbus ja vaheldusrikas, pakub väljakutseid ja annab hea koormuse. Ujumisoskus on vajalik, sest vette kukkumine on üks osa sellest tunnist. Kuivaks jäämine õnnestub ainult neil, kes trenni korralikult kaasa ei tee! 

Trenni võib tulla nii ujumisriietes kui ka lühikeste ja mugavate trenniriietega, mis võivad märjaks saada. 

SuppamaHIIT treening toimub 50 m basseini madalamas osas ja trennis võivad osaleda ka hea ujumisoskusega lapsed alates 12. eluaastast koos vanemaga. Peale trenni on võimalus aega veeta veekeskuses!

 

 

 

Kalev Spa uudised ja parimad pakkumised Sinu postkastis!